• Inter Visual Studio / Sander Disselköter
  • Inter Visual Studio / Sander Disselköter
  • Inter Visual Studio / Sander Disselköter

Brand in flat in Krommenie; bewoners naar ziekenhuis

KROMMENIE In een flat aan de Kervelstraat in Krommenie is dinsdagavond omstreeks half negen brand ontstaan. De brand woedde in de slaapkamer van een woning op de vijfde verdieping. 

De brandweer laat weten dat het vuur was ontstaan in een stekkerdoos, waarna een matras vlam vatte. Dit zorgde voor veel rookontwikkeling. Daarom zijn de twee bewoners per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling.